Wednesday, October 31, 2012

Dia dah 10 tahun.....

Alhamdulillah dapat jugak update citer terkini...actually byk citer yg nak diupdate tapi masa tu memanjang je x cukup.kalahkan PM pulak..apa2 pun hari ni nak update citer yg paling bessttt dalam hidup ini.

Hari ni 31hb, anak bujang aku dah genap 10tahun.Kejap je bang ko dah besar..emm makin besar makin mencabar keimanan & kesabaran ibu dan ayah nak membentuk menjadi anak yg soleh dan berjaya dunia&akhirat.

Alhamdulillah selama 10tahun dia ttp anak yang sentiasa yang terbaik buat aku dan suami.Biasala nakal budak2 mmg tetap ada..namun masih boleh dikawal.Besar harapan aku pada dia...mcmana mak dan bapak diluar sana yg mana sentiasa nak yg terbaik untuk anak2 dia.

"Adam...ibu,ayah dan adik sayang Adam.Adam jadi anak yg baik ye sayang.Solat jgn main2 lagi ye sayang..rajin2 ikut ayah pergi surau..Ibu nak Adam jadi contoh yang baik buat adik tak kira dlm pelajaran atau sahsiah diri..Ibu tau Adam anak yang baik,cerdik..Adam kena lebih berusaha ye sayang kalau nak dapat yg terbaik dalam hidup.InsyaAllah ibu,ayah sentiasa dengan Adam.... sebab kami sayang Adam"


Homemade Pandan kastard sponge cake.. 
hadiah istimewa untuk Adam dari Ibu :)
(*** next posting  nak stori mori byk2 pasal baking project..
sesungguhnya aku dah giler membaking ***)






merekala hero saya..saham akhirat saya.
 sayang anak ibu :D







No comments:

Post a Comment