Friday, October 12, 2012

Rindu kamu .... : (


Ya, sekarang ni aku rindu sesangat kat mamat sorang ni.Mamat yang selalu jadi kawan cerite ,kawan gaduh dan kawan bermanja malah kawan tido aku.... walaupun kadang2 mamat ni buat aku tension and marah, tapi dia tetap mamat yang aku puja...sebab mamat ni selalu berdiri sebelah aku walaupun ada masa muka aku mcm singa atau nenek kebayan tapi kalau time muka aku cam princess lagila dekat dan dekat dia dengan aku...dan terus terlekat.oppps...sudah lebeh tuu... ;)

Hohoho mamat ni dah terbang jauh , nun kat bumi Tehran..Ala bukanla first time pun mamat ni travel jauh2 tinggalkan aku n the gangs lelama tapi kali ni rasa semcm pulak..rindu pulak sesangat aku kat dia..miss u darling :(. Moga selamat pulang dan dipermudahkan urusan disana....

No comments:

Post a Comment