Monday, October 1, 2012

Cerita hujung minggu....

Penat nak menaip, biar gambar yang menceritakan segalanya.....


Adam xcited nak join camping sekolah tahun ni,puasla aku pujuk & bodek2 dia toksah pegi.bukan apa risau takut dia x tahan & penat...tapi hampeh member tetap nak pegi jugak..alasannya nak cari pengalaman..hmmm mmg anak jantan.Budak kecik yang berbaju merah bawak beg biru tu la anak jantan aku.Siap sound aku tu, xyah turun kete tapi aku curi2 turun tengok dia.Masa aku snap gambar ni,dia tak nampak.Bila dia terperasan aku, terus moncong..okey,okeyla ibu balik....ishh,ishh Adam,Adam 


Kenduri Tahlil & Arwah untuk arwah embah,bapak ,Hj Musa & paman...alhamdulillah selesai semalam.Ni dah time makan.Ramai jugak orang lelaki yang datang..jom kita tengok gambar sepanjang majlis..


 apa yang penting kerjasama :-)
suka tengok moments ni...kalau arwah embah ada mesti dia tersenyum ,huhuhu rindu embah :(


 Chef seumur hidup...
Along aku mmg terror bab masak memasak ni.Kalau buat kenduri dia mesti ada ,kalau tidak kucar kacir dapur..dia buat keje mmg tip top tapi mulut dia pun boleh tahan riuh nya..sbb dia ada jadi adik2 dia boleh curi tulang sikit...apa2 pun sayang along aku ;)



 apa kes ni??? 
ank buah aku terpaksa duk diam2 sbb dh pakai stokin cantik..kalau tidak dia ni boleh thn becok mcm mak dia aka along akula...ada pulak yg buat food testing dulu..yela nak check mana yg patut.tu keja abg aku la tu..mcm biasa azam dgn alip , makan is no. 1..



dari kiri: along,mak,bibik ton(adik ipar mak), bibik yah (adik bongsu mak) 
Momen yang terindah..
Aku rasa nila gambar terkini diorang..
buang yang keruh,ambil yang jernih...



 aku sayang korang.... :)
walaupun kadang2 ada panas,sejuknya korang tetap terbaikkk untuk aku....
psssttt... tgk la kakak aku sorang tu yb berbaju kurung pink , dgn imej baru dia..alhamdulillah la ko dah sedar tat, tak kisahla apa pesen tudung yg ko nak pakai janji ko bertudung...


Tu jela citer weekend aku,..ni tgh ada problemo besarr..mak kesayangan aku merajukkkk...huhuhu payah,payah..





No comments:

Post a Comment