Wednesday, August 14, 2013

Raya kami...

Alhamdulillah, dah masuk 7 Syawal hari ni.Alhamdulillah diberi kesempatan lagi olehNYA untuk menyambutnya bersama-sama mereka yang tercinta.Disambut dengan kesederhanaan tapi bagi aku cukup meriah.Syukur apabila apa yang dirancang ,dipermudahkan olehNYA walaupun ada sikit-sikit cacat celanya tapi sebab dibuat keranaNYA semua nampak baik belaka..

Buat pertama kalinya,anak-anak dapat beraya jauh tahun ni..rasa-rasanya dah lebih 5 tahun kami, tak rasa feeling balik kampung.Semuanya tak dirancang ,tapi perancangan DIA memang yang terbaik..Tahun ni dapat beraya dengan family cik abg sayang kat Temerloh & K.Terengganu.Lain benar gayanya raya kat pantai timur ni...eyertime makan dan makan..suka aku.mcm-mcm ada.

kali ni baru anak-anak rasa penat beraya.Mana taknya balik rumah kejap,pastu keluar beraya balik ..makan dan makan sampai ke malam.Penat memang penat tapi bila dpt duit raya semua hilang...aku sefamily spend 3h2mlm kat sana,tapi MIL aku sambung lagi sampai hari ni.Owh berciter pasal MIL ni, ada sesuatu yg x terduga berlaku.Selama 11 tahun aku berkawin,mcm2 dugaan yg aku tempuh dgn family cik abg..buat pertama kali dlm hidup aku ni,aku dapat angpow dari MIL aku..dan aku rasa aku sorang je menantu yg dpt sbb dia bagi nyorok2..banyak tu.apa2 pun terima kasihla mok..

Okla,jom tengok gambar raya kami..tahun ni tema kami purple..





Masa kat K.T kami duk rumah SIL..cute kan gegirl ni.Nama dia Nur Ain Shirley.Tengokla suka sgt adik dgn ain...


 dan apa yang best lagi,kalau thn lepas aku dapat jumpa kengkawan utm,thn ni aku dapat jumpa lagi kwn aka blokmate aku Wai..happy nak berborak tapi kena control ayu dek aku beraya kat umah family mertua dia.




No comments:

Post a Comment