Friday, September 14, 2012

Ibu bangga dengan kamu ... ;)

Balik sekolah tadi Adam tak habis-habis menyenggeh..biasanya kalau bujang aku sorang ni tersenggeh-senggeh mesti ada 2 sebab 1-selalunya adalah benda yg dihajat nak minta permission aku(biasanya benda2 yg dia tau mmg susah aku nk approve) dan yg ke 2-  adalah benda yg dia dah buat salah pastu takut aku marah ..apalagi bila aku nampak muka kerang dia tu byk la soklan aku tanya.. lps satu , satu aku tanya..tapi jawapannya semuanya tak...ahhh budak ni bikin maknya naik hangin la pulak...dek sebab tgk mak dia dah tak betul,ank aku pun bukak la beg dia jeng..jeng..jengggg....

v

v

v

v

v

v

v



tanpa suara ni yg dihulurkan pada aku...tetap tersenggeh-senggeh.Kali ni bukan senggeh nak minta mainan,atau senggeh buat salah tapi senggeh gumbira .Walaupun hadiahnya cuma seketul tupperware plastik tapi aku dapat rasakan gembira hatinya lebih dari harga tupperware tu ... Adam, Ibu bangga dengan anak ibu.. :)

p/s: ingat lagi usaha gigih dia masa bulan posa hari tu. lepas je sahur gigih dia buat kapal terbang kertas,siap buat design bagai kt kapal tu..tak silap aku gambar bendera Malaysia dgn logo 1 Malaysia.aku just touch up bagi cantik..dan alhamdulillah kemenangan berpihak pada Adam.Nampaknya Adam dah semakin berani untuk melibatkan diri dlm aktiviti sekolah,semoga semangat ni akan berterusan ... ibu akan sentiasa bersama kamu ....luv u .

No comments:

Post a Comment