Monday, July 26, 2010

Cup cakes class with Loveliana Cakes @ 25/7/10

Setelah sekian lama aku plan nak join cup cakes class, akhirnya semalam angan2 aku jadi kenyataan.Aku mmg dah lama pasang niat nak gi belajar tapi biasala masa tu x berapa xcited sgt tapi bila tiba je birthday Harith aku terus jadi bersemangat.Bukan apa aku rasa dah malas nak g beli kek ,aku nak buat sendiri biar anak2 seronok n aku pun mmg suka tgk cuppies ni cantik sgt...

So semalam aku join class Kak Liana ( ttp://loveliana-online.blogspot.com/).Syllabus yg diajar bermula dgn mcmana nak buat kek sampaila camne nak decorate cuppies yg comei tu menggunakan buttercream & fondant .Ada 9 design semuanya.

Jadi layan la pic aku masa class n hasil cuppies ku ....


Wit my teacher @ Sis Liana.TQ sis !!

Kengkawan cuppies.. pas ni dah bole amik oder :)

My cuppies.. rasa x sanggup nak makan.


Class session

2 comments:

  1. miza, bersemangatnya belajar buat cupcake yer..bestlah tengok..

    sifu nih mahal tak dia charge?

    ReplyDelete
  2. salam eliza,

    tq sudi dtg blog kite..mmg xcited sgt buat cc tu..yuran belajar cc dgn kak liana ni rm180, tak pasti market price berapa .Oh ye tks eliza coz sudi sharing2 resipi esp utk saye yg mmg x pro bab masak ni , mmg byk membantu.. :D

    ReplyDelete