Friday, February 12, 2010

Tudung ohhh tudung....

Hari ni pas aku buat payment tudung kat Linda MZ trus aku bukak lemari aku.Ya Allah, dah nak melimpah ruah tudung2 aku..mana aku nak sumbat lagi for nxt incoming ??..
Banyak betul aku dah beli rupanye.Aku kira ada dlm 25 elai kalau convert regenya mau dekat RM1k++.Ish..ish..ish!!! gile tul tapi nak buat camne aku dah minat.Aku mmg dah fallin in luv kat tudung2 awning ni.Bukan apa senang dan pantas.Byk tul benefitnye tuk diri aku n org2 keliling aku .
Dalam koleksi aku ada 2 tudung je yg jadi favorite aku ARIANI & de ZAHRA..ada yg aku beli on line,ada yg aku gi terjah sendiri..quality 2 tudung nie mmg superb..rege jgn ckpla nak cantik tutup mata jela.Penah jugak aku cuba beli tudung yg selain dari 2 brand nie tapi ati x berkenan..ntahla byk x cantiknye dari cantik...
Apa2 pun camne aku nak buat sekarang ??tudung ni plak xleh sebarang lipat mau nanggis gile aku dibuatnye klau awning dia rosak.Xkan nak bli lemari lagi..xkan nak bagi kat org...owh no soooriii........arghhh!! tudung ohhh tudung...... :(

Tudung Ariani & de ZAHRA for sales??? (oh no!!!..mau meraung tuan lemari nie...)
de ZAHRA...designnya yg cun melecun buat RM ku melayang-layang...
Original tu...
ARIANI..almost plain color..
Bukan copyrightnye tau.....ASLI lagi.


No comments:

Post a Comment