Tuesday, February 16, 2010

CNY holiday @ Sunway Lagoon

Semalam kami sekeluarga gi jenjalan kat Sunway Lagoon.Dis time along asyraf join sekali.Pepagi aku dah bangun buat sosej roll n sandwich...hajat dihati ble jimat kos sikit.Kuar rumah 9.45 pagi n sampai dalam 10.30pagi.Ya ampun ramainye umat manusia...Ayah beratur beli tiket , aku n anak2 jln kat gift shop.Adam sambar cap ..pilihan hati pastinye blue color ..hai dah pandai bergaye ank bujang aku ni.
Mase nak q masuk ayah cakap guard chk beg bagai..makanan mmg dia reject.Alahai camni x dptla nak makan bekpes yg aku buat..last2 suruh along simpan dlm kete.
Masuk je dalam macam2 yg ada..
Malas nak cite byk, layanla gambar hapi holiday aku sekeluarga


Amik gambar ngan Mr Quack..
Harith tgh sibuk baca ..amel pun ikut..
Adam wit ibu...dalam Wagon wheel
Mane Adam???
Naik Apache pot
I'm tiredla ibu...
eiii...takutnye.Pirate's Revenge.
Harith dah penin....

Tengok ikan la pulakk
I'm ready... saya nak mandi
Harith wit ayah mandi2
Bestnye....
Adam dalam kolam pun nak berkarate..

main air...

Cantik tak swim suit saye????
Arrghhh... apa2 pun saya encem....
adam depan Scream Park..nak masuk takut,amik gambar jadila...
Adam cbuk cari peluang nak tgk dalam park tu...
Boringnye naik kuda nie....
Adam wit along cuba nasib.... dpt fridge magnet je...

No comments:

Post a Comment